Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Sussi - 22 februari 2014 15:00

Herrejisses sicken chock vi fick när vi öppnade förrådsdörren och kikade in   

Någonstans där inne fanns alla mina älsklingsvaser, bara att borsta av sig och hugga in!! 

Efter ex antal timmar så inser jag att jag även behöver rensa lite bland mina golvvaser    jag har ju liksom några stycken!! 

Det blir ett måste att välja och vara hård mot sig själv, att flytta från ca 200 kvm till 83 kvm straffar sig på det ena eller andra sättet. Ska våndas några timmar och sedan lägger jag ut några i Retro-Marknaden på fb för er som skulle kunna tänka er att läga en peng eller två på en golvvas! 

 

 

Av Sussi - 22 februari 2014 11:37

 

 

Underbara älskade golvvaser !! Idag står städning och skattjakt nere i källarförrådet på schemat, nyflyttad som jag är så har jag lyckats packa bort mina vaser. Älskar att leta dessa på loppisar och blir lycklig när jag lyckas fynda en riktig klenod som den gula underbara! Men först och främst några djupa andetag, lite flirt med mannen i huset så jag får med mig honom ner i källaren så kanske skattjakten går lättare.   

Av Sussi - 22 februari 2014 11:16

Jahapp då är jag igång med min nya blogg ! KUL!   

Har tänk så länge på att skapa mig en ny blogg eftersom jag helt och hållet tröttnat på den gamla. Ja ni vet den där känslan när man bara vill byta blad och städa ut det gamla och släppa in nya fräscha roligheter i sitt liv.

Så VÄLKOMNA till min nya blogg som kommer att bjussa på inlägg om mina största intressen i livet: Retro prylar och tyger, följt av inredning, renoveringsobjekt och diverse pyssel.

Jag kommer att visa mycket bilder från mitt hem, loppisfynd, inspirationsbilder och en hel massa annat kuligt pyssel, sånt som gör livet lite extra kul att leva helt enkelt   

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards