Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Underbara helgen över!

Av Sussi - 9 mars 2014 16:14

Jahapp tillbaka hemma igen då efter en underbart avslappnande helg på hotell med hjärtat   

Sånt har vi bestämt att vi ska unna oss oftare än vi gjort hittils... det ger lugn i själ och hjärta.

Förutom att lata oss och må gott i sviten så har vi loppat oxå.. jaaa såklart!!! JAG åker ingenstans utan att loppa .. bara att acceptera !!  Tur att hjärtat oxå gillar detta loppande annars hade han nog blivit galen! 

 

Hitta lite läckra tyger... varav ett känns så fränt så jag kvittrar... det är ORANGE!! 

 

   

 

Sedan blev det lite småplock oxå ... hamnade på en helt galet underbar lopps .. som VERKLIGEN var loppis i ordets rätta bemärkelse... en liten stuga där det bott en ensam tant.. saker kvar sedan 50-talet ... och jaa massor av skrooot oxå ... när vi kom dit så hade nog mer än halva bohaget burits ut redan men jag norpade några små sötsaker iaf   

 

 

 

Epa påsen gick ju inte att låta bli .. vilken nostalgi... helt oanvänd oxå och alla som handlade fick en sådan att packa i .. tanten hade haft ett helt lager.

 

 

 

Så .. summa sumarum så var detta en underbart mysig helg... det gör vi snart om!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 9 augusti 2014 13:06

Hej svejs i sommarsolen!!      Jag är sååååå sjukt nöjd med hur mitt matmöbelarrangemang blev så bara måste bjussa på en bild !! Se och njut!!      Sedan har jag varit ute och fotat massa läckra vintagekläder oxå ... tack till goaste dukt...

Av Sussi - 4 augusti 2014 13:23

Hej svejs igen!!  Den underbara sommaren tar all tid av mig precis som den bör... vilket betyder att det var länge sedan jag skrev något här inne.  Många härliga loppisbesök har den här sommaren gett mig och fynden har haglat!!    Nu kliar det ...

Av Sussi - 13 juli 2014 12:57


Hej svejs i semestertider!!  Det blir inte många besök på nätet just nu ... dagarna tillbringas på stränder ... vid pooler och på loppisar... imorgon drar jag vidare på husbilssemester och loppiskassan är proppfull... nu ska shoppas både till oss s...

Av Sussi - 27 juni 2014 12:34

Fyndade den finaste brickan på loppis igår! Blev kääär <3 Snacka om gladbricka!! DoDo Designs          Hittade även lite glas och några coola karotter            Och kissen har bra smak och ligger som prinsessan på ärten på...

Av Sussi - 25 juni 2014 12:11

Hej svejs!! Tanten har återuppstått   jag har överlevt dotterns examen och allt runtomkring så nu äntligen finns tid för lite egna aktiviteter... Jag börjar med att uppdatera lite här inne ... i hallen har finaste plåtskåpen och slingan Happy Light...

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards