Alla inlägg den 5 april 2014

Av Sussi - 5 april 2014 17:26

Himmel så underbart med en riktig fyndlördag!! Det behövde jag efter alla smärtor på sista tiden ... Hitta lite småfynd som jag får se vad som händer med.. 

 

 

Sedan kunde jag inte låta bli att köpa lite vårblommor och balkonglådor oxå .. Maja blev sugen och började fixa genast! Nu står byte av ballisgolvet på schemat och piff med diverse tyger och annat fint 

 

   

 

På hemväg fick vi syn på en loppisskylt och slängde oss naturligtvis in på den vägen .. hamnade på en härlig loge full av läckra saker och jag måste säga att fyndfen log mot mig ordentligt denna gång!!    

Hittade först denna läckerbit .. en superstor och helt felfri Pukebergsvas... jisse så fin den är !! 

 

 

 

Jag slängde ett litet öga runt mig i raskt tempo och fick syn på en mörk hörna med dammiga lampor .. och titta här vad som dolde sig under allt damm !! Den med teaken ska få hänga över matbordet i tvrummet och den gula kommer att pryda sin plats över frukosthörnan... ibland bara älskar jag loppis   

 

 

 

 

Resten av den här mysiga lördagen kommer att tillbringas i soffan .. med pizza och film .. bra dag! 

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards