Alla inlägg den 6 april 2014

Av Sussi - 6 april 2014 12:52

Sitter här och känner mig superglad just nu! Slötittade på annonser i vår lokala köp och säljesgrupp och plötsligt så finns det bara där mitt framför ögonen .. och till ett helt ok pris oxå .. på snabbt hämtningsavstånd... hämtas i em ... ser mitt nya hem sakta växa fram steg för steg och det känns så himla kul!   

 

     

Lampan jag köpte igår på loppis kommer att bli helt perfekt ovanför detta bord! Sedan gillar jag massor att det är fyrkantigt utan iläggsskivan... det passar vårt lilla vardagsrum helt perfekt! 

 

Hittade även en del småplock till balkongrenoveringen-piffningen på IKEA , RUSTA och loppisar igår ...så snart startar operation slänga ut sunkig matta .. skrapa golv och lägga in nya plattor ... sedan blir det piff stund    Så himla kul ... förutom att vädret tyvärr inte visar sig från sin allra bästa sida... men men man kan inte få allt på samma gång haha  

 

         

Nu har jag det jag gör en stund iaf... och det håller ju rastlösheten på plats!! 

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards