Alla inlägg den 10 april 2014

Av Sussi - 10 april 2014 07:09

Efter en så gott som sömnlös natt har jag gett upp sängen och landat framför datorn istället... surfar runt lite på olika butiker och hittade så underbart fina Happy Lights på inreda.com.. deras BLOGG  visar på ett helt underbart sätt hur man kan använda dessa slingor!! Gå in och kika vettja ... varning för habegär bara    

Kolla in några av bilderna som finns på bloggen.. kan ju lova att jag ska dyka djupt ner i plånkan och inhandla några slingor ... nu återstår bara färgvalet .. icke lätt alls !! 

 

                     

 

Åhh hur ska man kunna välja då ????

 

         

 

Kolla sedan i den här underbara lilla pippin ... blev så glad av den   kanske nåt för ballis det! 

 

När jag ändå är inne på temat fåglar så skulle den här herren oxå kunna få plats hemma hos mig    

 

 

Efter fortsatt spaning så hittade jag den här kakeldekoren som var helt underbar...som jag letat kakeldekorer men aldrig hittat.   

 

   

Himla tur att inte varje natt är sömnlös .. det skulle bli attan så dyrt!!    

 


Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards