Alla inlägg den 11 april 2014

Av Sussi - 11 april 2014 11:37

Jag fick en PRESENT igår ... och inte vilken present som helst!! 

Frågan är .. vad gör jag med denna speciella present då blått inte är min färg .. skåpen är fulla och stilen inte direkt är min .... jisses ... det är ju liksom inget man säger nej tack till ... så den flyttade in hos mig och står nu och gottar sig på mitt bord.  

Kan man sälja en present ??? Va ?? gud detta skapade stress kan jag lova hahah   

 

Sedan forskrider det inte allför glamorösa arbetet med balkongen .. jag har skrapat och skrapat ... lite oroande att armeringsjärnet kom fram på vissa ställen .. kändes som att snart landar jag nere hos grannen   

Hjärtat fick det lättsammaste jobbet med att lägga golv... kommer att bli toppen detta .. duktiga oss! 

   

Nu är det bara yttersta kanten på golvet kvar ... inget kuligt alls att kapa plattorna   ... men sedan kan piffet fortsätta i alla fall.

 

 

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards