Alla inlägg den 20 april 2014

Av Sussi - 20 april 2014 18:53

Nu fyndar jag på löpande band och den här dagen gav mer än jag räknat med... det är väl så det är att plötsligt så händer det   

 

Bjussar på en hel massa ögongodis medans jag fundilerar lite på om jag ska starta en loppis/försäljning här i bloggen oxå ... kanske kunde funka ...

 

 

En hel massa underbara tyger hittade jag bl.a AnnaLena Emde´n och Chiqui Mattson 

 

           

 

Kaffepannan var ju så söt så man bara dånar och en till gul skål fick flytta med hem bl.a 

 

     

 

Känner hur kul det skulle vara att ha försäljning och loppis här inne oxå ... att om man skulle se nåt man gillar så kan det faktiskt hända att det är till salu   


Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards