Alla inlägg den 21 april 2014

Av Sussi - 21 april 2014 19:15

Att flytta har ju både sina fördelar och sina nackdelar ... fördelen är ju helt klart att man får röja bland alla prylar .. nackdelen är att det tar en evighet att packa upp alla kartonger och bestämma hur och var saker hör hemma... hos oss är det snäppet värre ... att flytta från ca 200 kvm till 83 kvm skapar visst huvudbry kan jag lova haha... till råga på allt så har vi en dotter som har alla sina flyttkartonger staplade i vårt tvrum tills hon ska flytta hemmifrån till hösten .. 

Så ... man gör så gott man kan med den lilla yta man har .. i väntan på dotterns flytt ...

då får vi ett sovrum och ett arbetsrum och vi slipper kartongerna som just nu känns som en evig konstellation   

 

Men idag fick vi ett ryck .. kanske var det solen och värmen som hjälpte till ... vi fixade iaf lite och vårt stackars hem fick vissa förbättringar gjorda ... bjussar på några bilder så länge ... från ett hem under ständig förvandling   

 

       

 

Åhh massor av saker skall bytas ut eftersom och nya mörka golv väntar på att läggas in .. köket skall rivas ut och nya dörrar ska in ...hahahah jisses ... men just nu njuter jag av förändring i det lilla   

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards