Alla inlägg den 22 april 2014

Av Sussi - 22 april 2014 14:57

Hej svejs ! Nu startar jag upp Tant Retros Bloppis och Antikt - Försäljning ... här kommer jag att lägga ut sådant som jag har till salu... det kan dyka upp allt från härliga antikviteter till mysiga loppisprylar ... allt dock retro   

Vissa av sakerna kommer även att ligga ute i olika grupper på FB och jag kommer att skriva SÅLT på bilderna allt eftersom prylarna säljs.

Vill du handla av mig så skriv direkt under bilden och maila mig gärna på el.1.n@hotmail.com ... det går även att skicka mig ett meddelande på min FB sida .

Så varmt välkomna och så håller jag tummarna för att du hittar nåt behövligt du inte kan motstå hos mig!   Porto tillkommer om du vill ha din vara skickad. 

 

Det första som är TILL SALU är en helt underbar servis .. Mon Amie Rörstrand .. 50-60 tal ... det finns 8 st tekoppar... 8 st tefat... 8 st assietter.. 1 st mjölk/gräddkanna.. 1 st sockerskål med lock .. och 1 st tekanna med insats för te.

Allt felfritt förutom en liten mininagg på ett av tefaten ...och riktigt läckert på det retro bordet! Pris 4000 kr plus porto för hela härligheten. / SÅLT!!

 

 

 

TILL SALU! Urläckra skinnstövlar .. Finland... dessa finns att köpa i Gruppen Kläder från 50-60-70 talet  där dom ligger ute på auktion... därför måste man gå in där och buda om man är intresserad. Bud från 300 kr plus porto. / SÅLDA!

 

 

 

TILL SALU! Underbart fina barnskor i renskinn ... riktiga sameskor... Dessa finns att köpa på auktion i gruppen Kläder från 50 -60-70 talet ... bud från 200 kr pp ! 

Välkomna dit in och buda! 

 

 

 

 

TILL SALU! 2 st påslakan fullstora...bomull .. lätt tvättblekta .. 130 kr st plus porto. Dessa ligger även ute i gruppen Äkta retrotyger 

 

 

 

Barnpåslakan av Anna-Lena Emdén ... designat för IKEA på 70-talet ... ligger till salu på auktion i gruppen Äkta Retrotyger på FB ... välkommen in dit och buda./ SÅLT!!!

 

 


Underbart fin bomullsduk.. 84 X 86 cm ... 60 kr plus porto .. denna ligger även ute i Gruppen Äkta Retrotyger på fb. / SÅLT!! 

 

 

 

2 st urgulliga gardinlängder i bomull ... B. 92 X L. 138 cm .. 100 kr st plus porto .. dessa ligger även ute i gruppen Äkta Retrotyger på FB.

 

 

 

Fullstort påslakan i bomull.. fina färger .. snäppet blekare än bilden visar.. liten reva nere i istoppet .. 130 kr plus porto ... detta ligger även ute i Äkta Retrotyger på FB 

 

 

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards