Alla inlägg den 25 april 2014

Av Sussi - 25 april 2014 11:19

Sålde nyss tyger i en av tygrupperna på FB ... och blev så himla inspirerad av Theresa Isaksson  som skulle sy en blus av tygerna hon köpte av mig! 

Jag har tack och lov en längd kvar av detta underbara tyg så nu måste jag ta fram symaskinen under helgen ... tänk så fint det skulle bli med en svepande klänning i detta underbara tyg oxå .. ja ja nåt blir det av längden jag har kvar! Tack Theresa för inspirationen    

 

   

Men först ska jag ladda och märka mer prylar inför stora bakluckeloppisen på lördag     

 


Av Sussi - 25 april 2014 10:01

Igår hände det igen ... hjärtat hade varit på loppis på lunchen   

Detta betyder att något revolutionsartat skett ... han VALDE att lägga sin lunch på att leta loppissaker till mig !!! Detta är STORT... väldigt STORT!!   

Det betyder att jag lyckats ... han tycker tom att det är kul!! 

 

Finaste Emaloxskålarna kom han hem med 

 

 

Dessa underbara burkar har jag visat honom några gånger ... och vips så kom han hem med en sådan .. i min "favvo" färg turkos oxå.

 

 

 

Två söta äggkoppar Flora fanns oxå i påsen   

Han är ju verkligen på gång nu och jag bara jublar!!! 

 

 

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards