Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Sussi - 5 maj 2014 10:20

Nu har jag återigen landat hemma efter en härlig minisemester uppe i Åre ...konstig känsla att se snö igen ... här är det ju musöron på björkarna   

Lite småfynd blev det i alla fall efter vägen ... massor av loppisar fick vi bara köra förbi eftersom dom inte öppnat för säsongen ännu ... vem har sagt att det inte går att rota bland prylar i kyla ??   

 

Hittade iaf denna MYCKET gula skapelse ... kan ju såklart inte ha den men den fick följa med hem ändå .. så underbar vidd i kjolen !!

 

 

 

Glasen blev jag kär i !! Dom ska få pryda sin plats på drinkbordet.

 

 

Lite fler små söta loppisfynd blev det oxå   

 

 

Sedan hittade jag en urläcker vas som passade mitt päron 

 

 

Nu blir det nog några timmars jobb.. jag har kuddfodral att sy .. klänningsmönster att rita ... klänningsdelar att ta itu med .. mattrasor att klippas mm... mm .. mm..

skulle behöva lite arbetskraft haha   

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards