Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Sussi - 9 maj 2014 14:09

Nu har jag äntligen tagit mig för att starta den där fb-gruppen där jag säljer endast mina retro prylar .. tyger .. kläder .. pysslat och skapat mm mm ... gruppen heter Tant Retros Loppis/Antikt - Skapat/ Pysslat Säljes! 


 


Så Varmt Välkomna in i min lilla värld av retro   

Av Sussi - 9 maj 2014 13:19

Nu känner jag mig duktig i alla fall!! Äntligen har jag blivit klar med de tre kuddöverdrag jag hållit på med ett tag   

Faktiskt supersöta om jag får säga det själv!! 

 

             

 

Samtidigt som jag pysslat med detta så kunde jag inte hålla mig ifrån att börja virka en färgglad trasmatta oxå ... lite spännande då jag testar att virka med sweetshirttrasor istället för trasor av lakan ... lite annorlunda att virka med dom men såååå kul!! 

 

 

 

Nästa projekt på tur blir nog klänningarna som ligger och väntar .. jaa .. eller den där coola blusen jag tänkte knåpa ihop ett mönster till ... äsch nåt blir det för sysslolös kan jag ju inte vara ... huvaligen   

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards