Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Sussi - 14 maj 2014 15:52

Japp klänning klar! Dock är den ostruken men jag bjussar på bild ändå   

Nästa klänning blir i blått tror jag... 

   

Nu är inspirationen på topp så jag passar på att köra för fullt!! En timme kvar av arbetsdagen ... sedan stängs alla maskiner av ... symaskinen och datorn .. då får bara tvn vara igång.... är rätt duktig på att hålla den diciplinen .. det blir lätt för mycket jobb när man har "flow"     

 


Av Sussi - 14 maj 2014 10:46

Äntligen har jag kommit igång ordentligt med att sy igen ... har bara väntat på att inspirationen skulle komma tillbaka   

Igår kom jag igång med den söta rutiga sommarklänningen och Majas studentklänning är klar oxå .. heja mig!! 

     

Måste bara berätta vilket enormt flyt jag hade angående teakbord... jag slängde upp en förfrågan om att köpa bord på olika sidor och vips så hörde Catherine Lundmark av sig till mig... hon hade nyss flyttat till min stad och hade ett tekbord över ... sagt och gjort jag åkte dit och köpte mig ett bord som blev mer lagom i stl än det tidigare jag hittat! Och på köpet fick jag mig en härlig ny vän! Inte dålig utdelning det   

Visar bilder på bordet här och det organiserade sykaoset får ni på köpet haha   

   

Det gamla bordet är nu till salu i min nya köpgrupp Tant Retros Loppis/Antikt- Skapat/ Pysslat Säljes... detta bord är höj och sänkbart och en superfin design ! 

   


Balkongen tar sig oxå ! Om det bara ville sluta vara så kallt !! 

 

 

Och nu åter till pakethantering.. packning och utskrivning av fraktsedar!! Må så gott!!!   

 


Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards