Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Sussi - 25 juni 2014 12:11

Hej svejs!! Tanten har återuppstått   jag har överlevt dotterns examen och allt runtomkring så nu äntligen finns tid för lite egna aktiviteter...

Jag börjar med att uppdatera lite här inne ... i hallen har finaste plåtskåpen och slingan Happy Light fått sin plats och jag är verkligen supernöjd!! 

 

 

 

Sedan fortsätter rensandet i skåp och lådor... känns som att jag aldrig blir klar efter flytten.. hmm undra hur länge ouppackade kartonger kommer att finnnas kvar egentligen .. vågar knappt gissa   Jag hittar iaf fortfarande skatter eftersom jag packar upp ...

 

   

Sedan har jag invigt mina döläckra solsängar... bara älskar dom och jag fick massor med mer tålamod att ligga stilla och sola av någon konstig anledning haha   

 

 

Nu kliar det i fingararna att sätta igång med några syprojekt jag har liggande ... ska absolut sy mig ett par haremsbrallor i alla fall ... återkommer med bild när det är gjort ... men ingen stress va ... ingen stress hahah !!

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards