Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Sussi - 2 mars 2014 11:57

Igår hade jag en underbar lördag med massor av loppis och värsta bästa loppisfyndet!! En helt underbar tyglängd från IKEA (Retro såklart   )

 

Fick ta "expertpanelen" till hjälp när jag stod där och höll i tyget... en annan kvinna cirkulerade runt och mitt bestämda inlägg till mannen som fick bära runt på tyget medan jag väntade på svar angående ålder på tyget  var: släpp inte ifrån dig det där vad du än gör!! Han såg lätt skräckslagen ut haha  

 

Så roligt att hitta och så fint!! Mycket tyg var det också .. spar 1 m till mig själv och säljer ca 2 m har jag tänkt ... så får fler njuta av härligheten och jag får en slant i börsen ! 

 

Lite fler fynd fick också följa med hem... lyckad dag måste jag säga! 

 

 

 

Kvällen avslutades med Traderahäng och vi fyndade stort!! Tur hjärtat hade stooor plånka igår   

 

Dessa skönheter ska snart få pryda mitt sovrum.. längtar!! 

 

   

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards