Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Sussi - 3 mars 2014 16:38

Började så duktigt att förbereda middagen och insåg när jag plockade ur diskmaskinen att jag var tvungen att ordna upp litet i skåpet bland alla karotter och skålar.. och jisses haha ... inser att jag nog är beroende av just dessa glaskarotter med lock ... men vadå ... dom är så BRA!! Helt enkelt... och ja ja ett litet beroende ska väl alla ha   

 

 

Av Sussi - 3 mars 2014 15:12

Nu har jag fotat alla dessa leksaker som ska säljas... jahapp det låter ju enkelt men icke sa nicke!! 

Vad tar man för sånt här liksom?? Inte mitt gebit alls ... känner mig verkligen som ute på okänt vatten just nu ... och VAR lägger man ut detta till försäljning?

Tipps mottages tacksamt  Och detta är bara en bråkdel av allt ... så HJÄÄÄLP!!   

 

                 

 

 

Av Sussi - 3 mars 2014 11:58

Då var det måndag igen då och det känns helt ok! 

Jag sitter här och bara njuter av söndagskvällens underbara fynd... var hem till en vän igår för att få titta på lite tyger och påslakan som hon inte hade användning för.

Klev in genom dörren med normal förväntan .. men hoppsan vilka skatter hon satt på    

Det slutade med att vi hade rivit ur hela linneskåpet och jag satt överlycklig i en hel hög av underbara tyger som fick följa med mig hem   

 

Nu funderar jag på vad jag ska behålla och göra nåt kul av och vad som kan få flytta vidare. Lyxproblem kallas det!! 

 

 

 

Nästa måndagsfundering i retrons underbara värld är denna helt fantastiska lampskärm som jag haft i över 1 år nu och ännu inte hittat någon lampfot till.. den är ju oförskämt STOOOOR den här haha 

 

 

 

Lutar nu åt att jag äntligen efter mycket vånda bestämt mig för att låta den flytta vidare ... kanske ... eventuellt...

Beslutsångest ... NÄÄÄE   

 

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards