Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Sussi - 10 mars 2014 13:05

Nu får ni stå ut med ett inlägg om en pryl som inte är retro men som stressar mig något enormt... alltså vem i hela friden har en guldklocka från Tissot liggande i en byrålåda år efter år efter år .. jisses.. ingen av oss kommer någonsin att använda den .. inte sjutton vågar jag ha på mig en sån dyrgrip heller och sedan är det inte min stil heller...

Så till våndan... var i hela friden lägger man ut en sådan här sak till försäljning va ? 

Tradera ..? eller var ? 

 

Iaf så bjussar jag på några bilder av uret och även ett värderingsbevis som jag nyss införskaffat i den händelse att någon vill befria mig från denna .. minimipris måste iaf bli 7000 lappar ... så är någon intresserad trots bristen på retrofeeling så maila mig gärna på el.1.n@hotmail.com   

 

           

Nästa jobb för idag blir att baka lite tror jag ... mannen i huset har drabbats av en riktig "mansförkylning" och jag en vanlig liten en haha   

Återkommer senare med lite bakningsbilder som kanske kan fresta!! 


Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards