Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Sussi - 6 mars 2014 12:06

Det här med att flytta är ju faktiskt inte bara jobbigt .. att packa upp lådor och gå igenom förrådet eftersom är rena rama skattjakten!!  

 

Idag kom dessa skönheter fram ... denna lampa är lite smådammig och måste nog få sig en omgång i duschen ... men hmm... var ska jag ha den nu då ?? 

 

 

Sedan blev jag ju överlycklig när jag hittade finaste fatet!! Yeey!! 

 

 

I en annan låda dök dessa fina ljusstakar från Eneryda upp också   

Himmel .. visste knappt att jag hade så många skatter ... undra vad som mer döljer sig ? 

 

 

 

Ett problem som har manifesterat sig efter flytten är avsaknaden av matbord... just nu äter vi framför tvn .. varje dag .. jaa mysigt iofs men börjar ju längta efter att få bjuda hem folk igen och jag kan ju rimligvis inte trycka ner dom alla i soffan    

 

Så nu är jag på jakt efter nåt liknande ... och vilka stolar ska man ha ?? Jag vill ju gärna blanda retro med modernt! Hittade dessa bilder på Google .. vad väljer man ? 

     

Nepp åter till paketpackning och fraktsedelutskrift .. Må så gott!    

 

 

 

Av Sussi - 6 mars 2014 08:58

Sitter i godan ro ute på Fb och tittar runt på en av den bästa grupperna jag är med i ... där hittar jag en blogg som visade sig vara så mysig att jag måste rekomendera den... Tant Emmas bravader  ! Dom sötaste små pingviner hade fått flytta in till henne och jag blev blixtförälskad!!    Märket heter Goula och himmel så mycket gulligt det finns!!

Förr så kunde dom göra leksaker! 

     

 

Jag tackar glatt för tipset och kikar vidare på dessa underbara leksaker som skulle pryda vilken läcker hylla som helst!! Tex min nyinköpta underbara från Exvisita

 

Tjingeling för en stund... nu ska jag drömma vidare    

Presentation


Hej alla glada!
Jag är en retroglad tant i mina bästa år.
Tänker låta er följa mina äventyr bland retroprylar och retrotyger på loppisar och auktioner.
Mitt hem kommer att visas upp då och då och även mina renoveringsobjekt och andra pyssel, så välkom

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards